2009-01-23

Receptų lapeliai *** My kind of recipe cards

Kadangi jau antra naktis mane kamuoja nemiga, tai vakar naktį nutariau sutvarkyti savo pabirus receptų užrašus ir surašiau juos ant tokių vienodų kartotinių "kortelių"...
Since the second night I suffer from insomnia, so last night I decided to organize my recipe records and all of them I wrote onto same cardboard "cards" ...

8 komentarai:

Valentina rašė...

Pati tuos lapelius ruošei?

Gera idėja, senai į tuos receptų lapelius žvalgaus...

Rūta rašė...

Na, turėjau tokių išformuotų kartotinių kortelių, tai beliko tik liniją perbrėžti ir susirašyti receptus...

Cindy F. rašė...

Great project! I plan on organizing my recipes too...one day:)

Loreta rašė...

O, geras, aš prieš gerą šimtą metų tą patį dariau:) Dabar visos tos kortelės mėtosi tėvų sode kažkur:( Ech, trūksta man kažkaip organizuotumo ir tvarkos... Baisiai pavydžiu kam to užtenka:)

Anonimiškas rašė...

Aš jau turbūt kokie metai vis planuoju susitvarkyt tuos 5 savo gaminamus receptus, bet visad kažkaip atsiranda kitokių/svarbesnių/įdomesnių darbų... O taip gražu, kai viskas tvarkinga ir estetiška, ech... Turbūt net gamint labiau norisi? :)

Rūta rašė...

Jurga, na, turbūt kad noro gaminti daugiau neatsirado, tik nereikia ieškoti lapelių, nes jie sudėti į vieną dėžutę...

Anonimiškas rašė...

O man įdomiau, kodėl ta nemiga tave kankina.. :)

Rūta rašė...

Renata, kad aš žinočiau, kodėl ta nemiga mane kankina, tai naikinčiau jos priežastis...

 
Related Posts with Thumbnails