2010-03-23

Duonos salotos *** Bread salad

Taip jau atsitiko, kad namie buvo likę daugokai juodos duonos, todėl reikėjo su ja kažką nuveikti. Mano vyriškis darė girą, o aš nusprendžiau pagaminti duonos salotas, kokias ruošia mano mama. Joms reikia:
* juodos kubeliais supjaustytos duonos;
* 2 vnt. obuolių;
* baltų virtų pupelių.

Visos sudedamosios dalys sumaišomos ir paskaninamos majonezu. Taip pat galima dėti pakepintų saulėgrąžų ar kitaip leisti pasireikšti savo fantazijai :D
There was too much black bread at home and I had to do something with it. My man did kvass and I decided came up to producing bread salad that my mother does. All You need is:
* Black bread cut into cubes;
* 2 apples;
* Cooked white beans.
All ingredients are mixed and seasoned with mayonnaise. It is also possible to add toasted sunflower seeds or allow you imagination do the work :D

3 komentarai:

rasuole rašė...

Tai mūsų "firminės" salotos prie alaus: dedam keptos duonos kubelius, virtas pupeles, česnako, tarkuoto olandiško sūrio, obuolių ir majonezo.

Rūta rašė...

Ačiū už tikrąjį receptą, ką tik su drauge šnekėjom apie tai, kad jos šeimoje šios salotos daromos būtent su sūriu ;)

Anonimiškas rašė...

Mm! Mano mama irgi taip daro, ir kartais dar su burokais.

 
Related Posts with Thumbnails