2011-11-02

Keksiukai *** Muffins

Šiandien kepiau keksiukus pagal Kulinarijos laboratorijos receptą. Tik aš nedariau viršaus ir naudojau šaldytų uogų mišinį. Mano skoniui reikėtų šiek tiek daugiau cukraus. Ir gal tešlą per tirštą padariau... Bandysim vėl greitai ;)

Reikės:
Viršui:
1 puod. miltų,
3 VŠ rudojo cukraus,
2 VŠ baltojo cukraus,
1 AŠ kepimo miltelių,
žiupsnelio druskos,
6 VŠ ištirpinto sviesto.


Keksiukams:
1 ir 3/4 puod. miltų,
2 ir 1/4 AŠ kepimo miltelių,
1/2 AŠ druskos,
2/3 puod. cukraus,
2 didelių kiaušinių,
1/2 puod. aliejaus,
3/4 puod. pieno,
1 AŠ natūralios vanilės ekstrakto,
1 ir 1/2 puod. vyšnių be kauliukų (šaldytų neatitirpinti).


Gaminimas:
Orkaitę įkaitinti iki 180 laipsnių. Paruošti keksiukų formeles.
Paruošti viršų: miltus sumaišyti su cukrumi, druska ir kepimo milteliais. Įmaišyti sviestą padaryti trupinius (aš paprasčiausiai pamaišau su šakute per daug nepersistengdama, kad tešla nesušoktų į vieną gumulą).
Keksiukams: dubenyje sumaišyti miltus, druską ir kepimo miltelius. Dideliame dubenyje sumaišyti cukrų, kiaušinius, aliejų ir viską gerai išplakti. Įmaišyti vanilės ekstraktą ir pieną. Suberti miltų mišinį ir gerai išmaišyti kol tešla bus vienalytė. Įmaišyti vyšnias.
Tešlą sudėti į formeles, pabarstyti paruoštais trupiniais ir kepti apie 30 min. (man iškepa greičiau).
Prieš išimant leisti praaušti 10 min.

Komentarų nėra:

 
Related Posts with Thumbnails